الجمعة، ٦ أبريل ٢٠٠٧

التـــاج


قررت اكتب في المدونة بتاعتي لأن في انسان عزيز عليا اداني سؤال غريب وطويل

الانسان دا Re7ab

ربنا يعيني بقا علي اجابتو

السؤال هو


تكلم عن هواية لما بتمارسها بتستغرق فيها تماما ً وتنفصل عن عالم الواقع لفترة من الوقت أثناء ممارستها

زمان أوي كنت بحب الرسم وكنت دايما اقعد ارسم كدا مع نفسي في اوضتي وقافل علي نفسي

لما كبرت شوية كنت بكتب شعر ... هو مش حلو اوي ولا بيعجبني اوي بس بكتب علي اد ما اقدر

بعد كدا نسيت الشعر خالص واتجهت للتصميم والبرمجة شوية

بس انا اتخصصت في التصميم عشان لقيتو لذيذ وبقيت بعرف علي ادي يعني في الفوتوشوب وشوية فلاش علي سويتش

اهو علي ادي يعني بس بحاول

وبحاول اتعلم واطور نفسي فيهم والحمد لله بقيت كويس نوعا ما

بس بجد اما بعمل ديزاين مبحبش اكلم حد ولا حد يبص انا بعمل ايه غير اما اخلص

بحب انفصل عن الدنيا كلها واخد وقت في التفكير ودا بيخليني بطئ شوية وانا بعمل اي حاجه

هي دي كل حكايتي

هناك ٣ تعليقات:

re7ab يقول...

هواتيك حلوة اوى اوى يا محمود
وبجد الرسم شئ جميل اوى
انا كمان بحب الرسم جدا
وفعلا الرسم والتصميم هواية جميلة جدا
وانا شوفت تصميماتك يا محمود بجد جميلة جدا جدا
ربنا يوفقك ديما ان شاء الله

Reemo يقول...

بقى انت بتعرف على قدك فى الفوتوشوب
وشويه فى الفلاش
اطلع من دول يا محمود:)

meroooo يقول...

هوايتك هايله مع اني كنت اول واحده شايفه الهوايه دي في البلوج يعني بس ردي كان متاخر سوري
وربنا يوافقك ياحوده