الثلاثاء، ١٠ أبريل ٢٠٠٧

تخاريف مهموم


بسم الله الرحمن الرحيم
بعد السلام هبدأ واخرف في الكلام
تخاريف دي ولا دي اي كلام
يا سلام يا سلام وكمان يا سلام يا سلام
هموم في حياتنا كتير خلتنا تايهين في الدنيا ... لا بقينا عاقلين ولا بقينا مجانين
بنمسك لبعض عالواحده ... لا علي واحده ونص
بنتلكك علشان نحب بعض ... بنتلكك علشان نكره بعض
بنتلكك علشان نفرح بعض ... بنتلكك علشان نزعل بعض
لحد ما هنعمل حزب المتلككين في الارض
في حكاية كدا بحبها اوي ... قصة صغيرة اوي بتقول

قصة الذئب و الحمل عندما قال الذئب للحمل أن أباك سبني فقال له الحمل إني يتيم فقال له اذا عمك فقال له لا أعمام لدي فقال له اذا أخوك فقال لا أخوة لدي فقال له اذا انت سبتني أمس

والله هم يضحك وهم يبكي وهم يا جمل وهمبرجر و ... مش بقول تخاريف
رضينا بالهم والهم مش راضي بينا
لا بنلاقي اللي يوجهنا ولا بنلاقي اللي يداري بلاوينا
عجبي عليك يا زمن من اللي بنشوفو واللي بيجري فينا
بنلاقي نفسنا قاعدين لا بينا ولا علينا
تلاقي الهم جي بيسبق خطاوينا
نرجو من المشاهدين عدم التخريف في الردود والا سوف يحدث خرف في التخريف
محدش فاهم حاجه خالص
استودعكم الله ... واتمني لكم حسن الاستماع والمشاهده والاستمتاع
زهقت من التخاريف ونفسي اتكلم جد شوية
حياتنا كلها هبل في هبل
انزل بالتتر يا حسين
يلا يا حسين خلص

كان معكم مواطن بيخرف

هناك تعليق واحد:

re7ab يقول...

ايه البوست الجميل دا يا محمود
حلو اوى كلامك
بس دى مش تخاريف دى حقيقة فعلا يا محمود
تحس ان كل واحد بيتلكك
حياتنا كلها بقت تلاكيك فى تلاكيك
انا عن نفسى بتلكك على اى حاجة علشان افرح اتلكك علشان اضحك المهم انى احس انى مبسوطة
لو كل واحد ساب نفسة للهم ها تبقى حياتنا مستحيله
وبعدين انا مش عارفة هو حسين مع مين بالظيط ههههههههههههههه
انا سيباه الصبح مع ريم لحق وصلك هههههههههههه
ميرسى يا محمود على التخاريف الجميلة دى